مقالات و اخبار تخصصی سئو | بلاگ

مقالات و اخبار تخصصی سئو

ساخت وبلاگ

سئو چیست؟SEO مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است. این عمل افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت و همچنین قرار گرفتن در معرض مارک شما از طریق نتایج موتورهای غیرپرداخت (که به عنوان "ارگانیک" نیز شناخته می شوند) است.

دیجیتال مارکتینگ در مشهد


علیرغم کلمه اختصاری ، SEO به همان اندازه در مورد افراد است که مربوط به خود موتورهای جستجو است. این در مورد درک آنچه افراد آنلاین جستجو می کنند ، پاسخ هایی که به دنبال آن هستند ، کلماتی که استفاده می کنند و نوع محتوائی که می خواهند مصرف کنند می باشد. دانستن پاسخ این سؤالات به شما امکان می دهد با افرادی که به صورت آنلاین برای راه حل هایی که ارائه می دهید ، ارتباط برقرار کنید.
اگر دانستن قصد مخاطبان شما یک طرف از سکه SEO است ، ارائه آن به روشی که خزندگان موتور جستجو بتوانند آن را پیدا کنند و بفهمند طرف دیگر است. در این راهنما انتظار دارید که چگونه هر دو را انجام دهید.
معنی این کلمه چیست؟اگر با هر یک از تعاریف موجود در این فصل مشکلی دارید ، حتما واژه نامه SEO ما را برای مرجع باز کنید!
واژگان SEO را بررسی کنیدمبانی موتور جستجوموتورهای جستجو ماشینهای جواب هستند. آنها میلیاردها قطعه محتوا را شستشو داده و هزاران عامل را ارزیابی می کنند تا مشخص کنند کدام محتوا به احتمال زیاد می تواند به درخواست شما پاسخ دهد.
موتورهای جستجو همه این کارها را با کشف و فهرست بندی کلیه مطالب موجود در اینترنت (صفحات وب ، PDF ، تصاویر ، فیلم ها و غیره) از طریق فرآیندی موسوم به "خزیدن و نمایه سازی" انجام می دهند و سپس مرتب می کنند تا با چه میزان مطابقت داشته باشند. پرس و جو در فرآیندی که ما از آن به عنوان "رتبه بندی" یاد می کنیم. ما خزیدن ، نمایه سازی و رتبه بندی را با جزئیات بیشتر در فصل 2 پوشش خواهیم داد.
کدام نتایج جستجو "ارگانیک" هستند؟همانطور که قبلاً گفتیم ، نتایج جستجوی ارگانیک همان مواردی است که از طریق SEO موثر به دست می آید ، و برای آن هزینه ای پرداخت نمی شود (یعنی تبلیغات نیست). اینها در گذشته به راحتی قابل مشاهده بودند - تبلیغات به وضوح به این ترتیب برچسب گذاری می شدند و نتایج باقیمانده به شکل "10 پیوند آبی" در زیر آنها قرار می گرفت. اما با تغییر روش جستجو ، چگونه می توانیم نتایج ارگانیک امروز را تشخیص دهیم؟
امروزه صفحات نتایج موتورهای جستجو - که اغلب به آنها "SERP" می گویند - پر از تبلیغات و فرم های ارگانیک پویا تر (با عنوان "ویژگی های SERP") پر از آنچه که قبلاً دیده ایم بود. برخی از نمونه های ویژگی های SERP شامل قطعه های برجسته (یا جعبه های پاسخ) ، جعبه های People (Ask Box) ، (چرخ فلك های تصویری) ، و غیره هستند. ویژگی های جدید SERP همچنان پدیدار می شوند كه بیشتر توسط آنچه مردم به دنبال آن هستند هدایت می شوند.
به عنوان مثال ، اگر "آب و هوای دنور" را جستجو کنید ، به جای پیوند به سایتی که ممکن است آن پیش بینی را داشته باشد ، پیش بینی آب و هوا را برای شهر دنور مستقیماً در SERP مشاهده خواهید کرد. و اگر "پیتزا دنور" را جستجو می کنید ، نتیجه "بسته محلی" را می توانید از مکان های پیتزا دنور تهیه کنید. راحت ، درست است؟
مهم است که به یاد داشته باشید که موتورهای جستجو از تبلیغات درآمد کسب می کنند. هدف آنها این است که بهترین سؤالات جستجوگر (در SERP) را بهتر حل کنید ، جستجوگرها را به عقب برگردانید و آنها را در SERP ها طولانی تر نگه دارید.
برخی از ویژگی های SERP در Google ارگانیک هستند و می توانند تحت تأثیر SEO قرار بگیرند. این موارد شامل قطعه های برجسته (یک نتیجه ارگانیک تبلیغاتی است که پاسخی را در یک جعبه نشان می دهد) و سوالات مربوط به آن (جعبه های "مردم نیز می پرسند") را نشان می دهد.
شایان ذکر است که بسیاری از ویژگی های جستجوی دیگر وجود دارند که ، حتی اگر تبلیغات پولی دریافت نکنند ، معمولاً نمی توانند تحت تأثیر سئو قرار بگیرند. این ویژگی ها معمولاً داده های به دست آمده از منابع داده های اختصاصی ، مانند ویکی پدیا ، WebMD و IMDb را دارند.
چرا SEO مهم استدر حالی که تبلیغات پولی ، رسانه های اجتماعی و سایر سیستم عامل های آنلاین می توانند ترافیک وب سایت ها را ایجاد کنند ، اکثر ترافیک آنلاین توسط موتورهای جستجو هدایت می شوند.
نتایج جستجوی ارگانیک ، املاک و مستغلات دیجیتال بیشتری را در بر می گیرد ، به نظر می رسد برای جستجوگرهای زرنگ و معتبر ، اعتبار بیشتری کسب می کنند ، و با کلیک بیشتر از تبلیغات پرداخت می شوند. به عنوان مثال ، از همه جستجوهای ایالات متحده ، فقط 2.8 ~ از مردم روی تبلیغات پرداخت شده کلیک می کنند.
به طور خلاصه: سئو 20X پوند بیشتر از PPC در موبایل و دسکتاپ دارد.
SEO همچنین یکی از تنها کانال های بازاریابی آنلاین است که با تنظیم درست ، می تواند به مرور زمان به پرداخت سود سهام ادامه دهد. اگر محتوای کاملی را ارائه دهید که شایسته رتبه بندی برای کلمات کلیدی مناسب باشد ، ترافیک شما می تواند با گذشت زمان گلوله برفی کند ، در حالی که تبلیغات برای ارسال ترافیک به سایت شما به بودجه مداوم نیاز دارد.
موتورهای جستجو باهوش تر می شوند ، اما هنوز به کمک ما نیاز دارند.
بهینه سازی سایت شما به ارائه اطلاعات بهتر به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما به درستی فهرست بندی و در نتایج جستجو نمایش داده شود.

مقالات و اخبار تخصصی سئو...
ما را در سایت مقالات و اخبار تخصصی سئو دنبال می کنید

نویسنده : مهشید بازدید : 242 تاريخ : شنبه 30 آذر 1398 ساعت: 11:54

دیجیتال مارکتینگ در مشهد - فراگیری دیجیتال مارکتینگ در مشهد | رایا پارسبازاریابی دیجیتالی یا این که دیجیتال مارکتینگ مفهومی از بازاریابی مارک، متاع و یا این که سرویس شما در فضای دیجیتال است. در واقع دیجیتال مارکتینگ استعمال از اصول استراتژی بنگاه اقتصادی شما در فضای دیجیتالی برای ارتقاء جذب مخاطبین انگیزه شما است. دکوراسیون استراتژی براساس پتانسیل مزیت رقابتی های شما و گنجایش قبول مخاطبین شما تدوین می‌شود.
با اعتنا به‌این فرمان که امروزه طولانی تر یوزرها در فضای وب، کار روزمره خویش را بانجام می رسانند به همین علت این گوشه و کنار شایسته ترین مکان برای تبدیل یوزرها به خریدار حقیقی و واقعی است. و این فرمان با امداد دستگاه هایی مانند تلفن همراه، تبلت و ... که از روش نرم افزار ها و بروزرها چهره می‌گیرد.
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در مشهد

با دقت به پیشرفتی که در دانش بازاریابی انجام یافته میباشد، جامعه بازاریابی سنتی به سمت بازاریابی دیجیتال مارکتینگ سوق پیدا نموده است. در بازاریابی سنتی محدودیت هایی از گزاره ساکن بودن تبلیغات، تعداد دولت ها آماری محدود، به کار گیری از یک مراحل فروش در سال های مختلف، عدم تغییر تحول منش فروش در مواردی که وقعیت اقتصادی مملکت (جامعه بزرگتر) عوض میشود، وجود مشتریان متعهد که سبب ارتقا اطمینان فروشنده می‌شود و در سود کاهش ریسک پذیری در سمت و سوی تغییر تحول سیاست فروش خویش دارا هستند. در حالی که در دیجیتال مارکتینگ شما می‌توانید با ابزارهای متنوع تمامی جامعه ها را آیتم انگیزه قراردهید و بعداز چک اشکال تکنیک های فروش خویش، شایسته ترین شیوه طلایی بازاریابی خویش را گزینش کنید. در واقع مزیتی که در دیجیتال مارکتینگ مخفی میباشد دعوا گستردگی فضای مخاطبین می باشد که شما می توانید با امداد ابزار متفاوت، جامعه آماری های متفاوتی را آیتم انگیزه قرار دهید.
در اجرای معنی دیجیتال مارکتینگ، تکنیک هایی مانند: طراحی وب سایت و پباده سازی نرم افزار، تبلیغات کلیکی، بازاریابی شبکه‌های‌اجتماعی، آدرس اینترنتی مارکتینگ، اس ام اس مارکتینگ، بهینه سازی وب سایت و ... موجود هست که به کار گیری هرمورد از این ابزارها و تکنیک ها نیازمند استفاده علم و تجربه کافی در این مورد است.
کمپانی رایا پارس با تلفیق علم و استراتژی متخصصان خویش و با توکل بر خلاقیت گامی در سوی استفاده این تکنیک ها در راستای برندینگ و کسب ROI فراتر که فیض آن منفعت دهی اضافه گروه ها است برداشته میباشد.
ما در رایا پارس سعی نموده ایم تا از در آغاز تا انتهای مسیر بی انتهای جنبش در دنیای دیجیتال در کنارتان باشیم. شما در اولِ فرمان می بایست زیرساختی تولید کنید که می بایست طبق اصولی در سوی رفع نیاز مخاطبین بازار انگیزه باشد، این تحت تولید می‌تواند ساخت وب سایت ، پباده سازی نرم افزار و یا این که حتی ایجاد یک پیج اینستاگرام باشد، و در پی انتقال علم گروه رایا پارس به بنگاه اقتصادی شما برای ارتقا جذب مشتریان است. 


سرویس ها ارائه گردیده به وسیله گروه رایا پارس در بخش دیجیتال مارکتینگ دربرگیرنده موردها تحت است:
طراحی وب سایت و نرم افزارساخت وب سایت به وسیله کمپانی رایا پارس به طور به طور کامل منحصربه‌فرد و با دقت به نیاز مشتریان به طور سئو گردیده برای موتورهای کاوش با امنیت بالا و رعایت همه اصول استفاده کننده پسند به وسیله تیمی کارشناس و کارآمد با استعمال از علم و تکنولوژی های روز عالم انجام میپذیرد.
طراحی وب


بازاریابی محتوا در دیجیتال مارکتینگبازاریابی محتوایی تحت تیم بازاریابی درونگرا میباشد، در بازاریابی درونگرا از روش ساخت محتوای دیدنی و گزینه عشق و علاقه استفاده کننده، مخاطب را به تصمیم‌گیری برای خرید تشویق میکنیم. بدین ترتیب که با جواب دادن به پرسش‌های فرضی مخاطب و رفع گرفتاری‌های فرضی ایشان سوای تبلیغات بی واسطه، محصول و سرویس ها خویش را به مشتری معرفی می کنیم.
در بازاریابی محتوایی خریداران و مصرف کنندگان جنس و سرویس ها از روش محتواهای با ارزش و مطلوب با مارک آشنا گردیده و به خرید متاع و سرویس ها کمپانی تشویق می شوند.
بازاریابی محتوایی


بازاریابی شبکه های عمومی social media marketingیوزرها شبکه‌های‌مردمی بسیار زیاد می‌باشند و از پتانسیل بسیار بالایی در سوی بسط کسب و عمل شما برخور دارا‌هستند. برقراری رابطه با مشتریان و ارائه یک تجربه مطلوب به آن‌ها از روش شبکه‌های‌عمومی می تواند به ارتقاء فروش سبب شود. بازاریابی شبکه‌های‌اجتماعی از روش ساخت یک ورقه در شبکه های عمومی که باعث به برقراری رابطه و در فیض فروش اضافه میگردد
گزینش درست کانال اجتماعی که بیشترین استفاده کننده انگیزه شما در آن ها حضور دارا هستند بر عهده بازاریابی شبکه‌های‌مردمی میباشد که قادر است به رجوع و برگشت سرمایه و فروش بیش تر یاری دهد. پیروزی یا این که ناکامی بخش اعظمی از کمپانی‌ها در فضای اینترنت در بخش اعظمی از مورد ها به همین دستور بستگی داراست.
بازاریابی شبکه های مردمی


تبلیغات مبتنی بر کلیک ppcتبلیغات کلیکی مبنی بر هر کلیک، از تبلیغ کننده پولی را اخذ می کنند، گوگل ادوردز یک کدام از مشهورترین تبلیغات کلیکی دنیا میباشد. تبلیغات کلیکی یک دانش پیچیده میباشد و برای یوزرها و تبلیغ کنندگان اثر گذار میباشد.
درین تبلیغات مبنی بر برخورد مخاطب هزینه پرداخت می گردد و تا زمانیکه بر روی تبلیغات شما کلیک نشود هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.
تبلیغات کلیکی


تبلیغات بنری banner advertisingاستعمال از بنرهای تبلیغاتی یکی‌از طریق‌های سنتی بازاریابی دیجیتال میباشد که به جذب ترافیک هدفمند امداد می نماید. در تبلیغات بنری با استعمال از تصاویر گرافیکی به معرفی مال و سرویس ها خویش میپردازید و مخاطب را برای کسب داده ها بیش تر به وبسایت خویش یا این که صفحه ها شبکه‌های‌عمومی هدایت می کنید. هنگام گزینش وبسایت‌هایی که تبلیغات بنری خویش را در آن ها منتشر میکنید لازم میباشد به مخاطبان سایت، بازدیدها و جايگاه وبسایت مبدا اعتنا نمائید تا آیتم‌های مطلوب‌تری را گزینش فرمائید.
نشانی اینترنتی مارکتینگ email marketingپست الکرونیکی ابزاری برای کسب و کارهاست که همت میکند با ارسال پیام های هدفمند به مخاطبان، آنها را در مسیر تحقق هدف ها کمپانی یار و همدم نماید.
ارسال نشانی اینترنتی در این‌شیوه بازاریابی دیجیتال به طور انبوه انجام شده و مشتریان فعلی و بالقوه را شامل میشود. محتوای این پست الکرونیکی‌ها معمولا ترویجی، پیشنهادی و اطلاع‌رسانی می‌باشند. انگیزه از ارسال این نشانی اینترنتی‌‌ها یاری به اعتماد سازی و تدبیر از مارک در راستای دستیابی به مشتریان متعهد میباشد.
آدرس اینترنتی مارکتینگ


بازاریابی موبایلی mobile marketingseo وبسایت برای یوزرها تلفن هوشمند یکی موادسازنده اصلی بازاریابی موبایلی میباشد. در شرایطی که به هر صورت مخاطب را از روش موبایل به اینترنت سایتتان هدایت فرمائید ولی ابزارهای لازم را در دست نداشته باشید، استفاده کننده تارنما شما‌را شکاف خواهد کرد.تارنما شما در کلیه گونه‌های تبلت و گوشی می بایست به یک صورت چشم شود و سرعت بارگذاری بالایی داشته باشد.
هر کمپانی بایستی استراتژی‌های بازاریابی موبایلی منحصر خویش را تنظیم و اجرایی نماید. هر صنعت و مخاطبان هدفش خصوصیت‌های خاصی دارا هستند که هنگام تدوین استراتژی‌های بازاریابی موبایلی می بایست به آنان دقت کرد .سفارشی بودن» و «فردی بودن» دو خصوصیت عمده‌ای می‌باشند که هنگام تدوین استراتژی بایستی به آنها اعتنا نمایید، اخذ کننده پیام می بایست شم نماید پیامی که اخذ کرده برای فرد وی ارسال شده است.
تبلیغات پیامکی sms advertisingدر حالتی‌که اکثر اوقات اشخاص تلفن همراه هوشمند در مشت دارا هستند، تلفن همراه می تواند ابزار بسیار قابل قبولی برای دیجیتال مارکتینگ باشد. پیش از هر اقدامی برای بازاریابی پیامکی لازم میباشد یک لیست بی نقص از مشتریان و شماره تلفن همراهشان جمع آوری فرمایید. در مرحله آنگاه می بایست اهدافی را که از بازاریابی موبایلی دنبال میکنید معین فرمائید و در غایت پیام‌های متناسب با انگیزه خویش را تنظیم نمائید و برای مخاطبان ارسال نمایید.هنگام به کار گیری از بازاریابی پیامکی می بایست نکات مختلفی مثل روزگار ارسال پیامک و لحن محتوایی که ارسال می کنید را در حیث بگیرید.
بازاریابی از روش همیاری در فروش affiliate marketingاین راه از بازاریابی در دنیای دیجیتال دربرگیرنده دو بخش وب سایت فروشنده و تارنما معرف می گردد. وب سایت ارجاع دهنده به معرفی فرآورده و سرویس ها شما میپردازد و در ازای هر فروش درصدی پورسانت اخذ خواهد کرد.روش‌های اخذ پورسانت در این راه بازاریابی دیجیتال بسیار متنوع میباشد و بستگی به توافق طرفین دارااست. این‌راه از بازاریابی با کمترین هزینه فروش شما در فضای مجازی را ارتقاء میدهد به شرط آنکه وبسایت‌های همکار قابل قبولی تعیین فرمائید.
بازاریابی ویروسی دیجیتال digital viral marketingاین طریق وقتی‌که یک کسب و فعالیت در فضای اینترنت مخاطبان را به بازنشر محتوای تولیدی خویش تشویق مینماید، رخ می گیرد. برد بازاریابی ویروسی تا حد بسیار متعددی به محتوایی که ایجاد می کنید بستگی داراست. اثرات این صورت از دیجیتال مارکتینگ کوتاه برهه زمانی میباشد و با تولید یک موج از فرآورده محتوا هدف ها تجاری کسب و عمل را دنبال مینماید.در این راه از بازاریابی به نشر داده ها دهن به دهن تاکید گردیده و فناوری‌های تازه مبنی بر وب شایسته ترین بستر را برای بازنشر محتوای تولیدی شما مهیا آورده‌میباشد.
بازاریابی ویروسی


بازاریابی درونگرا inbound marketingبازاریابی طرز های مختلفی داراست، هنر هر کسب و عمل این میباشد که شایسته ترین نحوه را برای کسب و عمل خویش تعیین کرده و به شایسته ترین طرز ممکن اجرایی نماید.در بازاریابی درونگرا شما بر جذب مخاطب و سوق دادن وی در مقر خودتان تمرکز خواهید کرد. برقراری ارتباط صمیمی با مخاطب و پاسخگویی به سوال های وی نقش مهمی در برد استراتژی بازاریابی درونگرا دارااست. در‌این طریق می بایست ناآشنا‌ها یعنی اشخاصی که هیچ شناختی از شما و کسب و کارتان ندارند را به مشتریان دارای تعهد تبدیل فرمایید. محتوای مطلوب، کاربرپسند و دیدنی فرمان روا کلید برد این راه از بازاریابی میباشد. شما در بازاریابی درونگرا مستقیما مشتری را در معرض تبلیغات گسترده قرار نمی‌دهید بلکه سعی میکنید با نیاز سنجی و تکثیر محتوای موردنیاز وی هدف ها تجاری خویش را دنبال نمائید.




بازاریابی ویدیویی video marketingارتقاء روز افزون محتواهای ویدیویی در فضای اینترنت و رغبت یوزرها به مشاهده محتوای ویدیویی باعث رونق به چنگ آوردن بازاریابی ویدیویی شده است .برای برد در بازاریابی ویدیویی بایستی قوی باشید محتواهای جذابی ایجاد فرمایید و آن را در فضای وب منتشر نمائید تا یوزرها بتوانند آن را مشاهده نمایند. تعداد کاربرانی که به کاوش در محتواهای ویدیویی میپردازند هر روز بیش تر می‎شود. به همین استدلال کسب و امور از این قابلیت و امکان تازه به شایسته ترین صورت ممکن در راستای تحقق هدف ها خویش استعمال می‌نمایند. یوتیوب جایی میباشد که ویدئوها بیشتراز هر مکانی چشم می شوند، مثال‌های داخلی آن مثل تارنما آپارات هم بستر قابل قبولی برای نشر محتوای ویدیویی و جذب مخاطب میباشد. عملکرد نمائید در شبکه‌های‌عمومی ویدئو محور حضور فعالی داشته باشید و با ایجاد محتوای مطلوب تعداد دنبال کنندگان خویش را ارتقا دهید.
ویدیو مارکتینگ


سئو برای موتورهای کاوش یا این که seo سئورقابت برای کسب درجه اولیه گوگل در اکثر اوقات کسب و عمل‌ها بسیار شدید شده است، برای برد استراتژی‌های بهینه سازی تارنما لازم میباشد یک برنامه مدون سئو داشته باشید و به طور دائمی پیگیر آن باشید.




کمپانی رایا پارس با امداد تلفیق علم و استراتژی متخصصان خبره سه قابلیت و امکان گوناگون نسبت به همیاران خویش تولید کرده است، این موسسه در اولِ روش به شما امداد می کند که آیا طرح شما به افتتاح می‌رسد یا این که نه، تولید بستری مطمئن (طراحی وب و پباده سازی نرم افزار) چهت نیل به انگیزه و ارائه راهکار های مطلوب (دیجیتال مارکتینگ) برای ارتقا جذب فروش انجام می‌دهد. گروه چابکدست ما در مسئله های تدوین پروپوزال، پباده سازی گرافیک، ساخت وب سایت، پباده سازی نرم افزار، تدوین استراتژی های توسعه و گسترش، seo وبسایت، تعیین شیوه بازاریابی فروش و فراگیری فعالیت می کند.

مقالات و اخبار تخصصی سئو...
ما را در سایت مقالات و اخبار تخصصی سئو دنبال می کنید

نویسنده : مهشید بازدید : 279 تاريخ : پنجشنبه 28 آذر 1398 ساعت: 13:24

دیجیتال مارکتینگ در مشهد
بلیغات/برای رویش کسب و فعالیت اینترنتی خویش از شایسته ترین ابزار استعمال نماییدامروزه بازار کسب و فعالیت اینترنتی بسیار داغ گردیده و بخش اعظمی از اشخاص معدود و بیش با شیوه‌های کسب درآمد اینترنتی شناخت دارا‌هستند. می‌اقتدار اعلام‌کرد یکی مسائلی که سبب ساز پرورش هر چه بیش تر این حوزه شد، پیشرفت چشمگیر کانال‌های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام دربین مردم بود. درصورتی که بخواهیم آن ها را حق تقدم بندی کنیم، در آغاز وب سایت‌ها با ارائه سرویس ها بدون پول و دیدنی سبب این واقعه شدند البته آن گاه کانال‌های اجتماعی تاثیر زیادتری بر روی آن نهادند. این حادثه سبب گردیده تا اشخاص بیشتری بتوانند درین حوزه وارد شوند و با تولید یک شبکه تلگرام و یا این که پیج اینستاگرام به کسب درآمد بپردازند. همینطور این فعالیت سبب ساز شد اشخاص این کانال‌ها را بسط دهند البته ناحیهی کسب و عمل در وب بالاتر از این میباشد. رویکرد‌های متعددی برای کسب درآمد از وب موجود هست که کانال‌های اجتماعی یکی‌از آن ها میباشد البته درآمدزایی رشته‌ای در‌این حوزه و هر ناحیهی دیگر مستلزم اصولی میباشد که می بایست خاطر گرفته شود.مغازه اینترنتی پرسودترین منطقهی کسب درآمد اینترنتی
در حالتی‌که بخواهیم همگی حیطههای کسب و فعالیت اینترنتی را در کنار هم عده کنیم، می‌قدرت ذکر کرد مغازه اینترنتی شایسته ترین حوزه آن میباشد. بحثی که در حیطهی وب مطرح میشود دعوا اعتماد میباشد و به طور مجازی اعتماد کردن بسیار طاقت فرسا میباشد. ولی امروزه مغازه‌های اینترنتی برای فعال سازی می بایست گواهینامه‌های زیادی را اخذ نمایند تا یوزرها با خاطر شل بتوانند از آنها به کار گیری نمایند. دلیل دیگری که مطرح می‌گردد سطح دسترسی آن ها میباشد. چند روز قبل تلگرام در کشور ایران بسته شد و کسب و شغل های متعددی در‌این حوزه متحمل ضرر و زیان شدند. ممکن میباشد این حادثه برای اینستاگرام نیز بیفتد که با در لحاظ به دست آوردن کلیه این تفاسیر گشوده هم تارنما فروشگاهی مدام در دسترس خواهد بود چرا‌که احتمال مسدود شدن آن بسیار نادر میباشد. گروه‌ی همیار آکادمی(همیار وردپرس) بیشتراز ۱۰ سال میباشد که در‌این حوزه عمل می کند و شما خواهید آموخت به چه شکل با کمترین هزینه یک وبسایت فروشگاهی فعال سازی نمایید. در حالتی‌که قصد کار در‌این حوزه را دارید قطعا به کاغذ‌ی کسب درآمد اینترنتی همیار آکادمی رجوع نمایید تا با کلیه طریق‌های جان دار در‌این حوزه آشنا گردید.
با ووکامرس یک دکان اینترنتی فن‌ای پباده سازی فرمائید 



دیجیتال مارکتینگ در مشهد

یکی دلایلی بسیار مهمی که منجر شد اشخاص به سراغ خرید اینترنتی بروند، جذابیت وبسایت‌های اینترنتی و آسوده بودن فعالیت با آن ها بود. می‌اقتدار اظهار‌کرد یکی او‌لین شعارهایی که مغازه‌های اینترنتی با آن خویش را معرفی کردند، سرعت بخشیدن به پروسه خرید یک فرآورده بود. شخصی که برای خرید به وب میاید هم معدود حوصله میباشد و هم کلیه ارزش‌ها را مقایسه می نماید. عامل ها مختلفی در تصمیم‌گیری آن شخص تاثیر گذارند البته می‌قدرت ذکر کرد همت راحت و ارزش از مهم‌ترین عامل ها می باشند. شما در حالتی که یک وبسایت را با رابط کاربری مطلوب پباده سازی نمائید واحد سنجش اعتماد به تارنما شما نیز ارتقا می یابد و اشخاص در جستجوهایشان وب سایت شمارا قطعا مد حیث قرار می دهند. وردپرس امروزه توسعه یافته‌ترین و ارزان‌ترین تارنما‌ساز الان میباشد که پلاگین‌های زیادی روی آن نصب میگردد. این پلاگین‌ها هر یک یک ابزارند و یک چیزه مهمی به تارنما شما می افزایند. یک کدام از این پلاگین‌ها، پلاگین‌ی ووکامرس میباشد که با نصب آن بر روی وب سایت خویش مالک دکان میشوید. روزمره هزاران نفر این پلاگین را بر روی وب سایت خویش نصب می‌نمایند و همیشه نیز در حالا آپ دیت میباشد. این پلاگین بسیار بی نقص میباشد و ابزارهای بسیار متعددی به شما میدهد و می‌اقتدار اذعان کرد یک دکان بدون نقص میباشد. از تعیین شیوه‌ی ارسال و مدت‌ی هنگامی تا تعریف‌و‌تمجید یک مال متغیر و فیلترگذاری بر روی آن‌، تمامی در پلاگین ووکامرس ممکن میباشد. البته چنانچه نتوانید به طور فن‌ای با آن عمل نمایید شما نیز میروید در لیست سیاه وبسایت‌هایی که مخاطب، صرفا ۱۰ ثانیه آن را محاسبه می‌نماید. شما می توانید با کمپانی در عصر‌ی تخصصی یادگرفتن ووکامرس تیم‌ی همیار آکادمی(همیار وردپرس) به طور فن‌ای به‌این حوزه وارد گردید.
برای بسط کسب و فعالیت خویش از کانال‌های اجتماعی غافل نشوید







هیچگاه نمی‌قدرت از یک کانال‌ی اجتماعی جدید به درآمد بسیار بالا رسید و ما هم قصد نداریم به شما بگوییم حساب اینستاگرام خویش را فعلا غیرفعال فرمائید و یا این که در‌پی حذف حساب اینستاگرام به طور همیشگی باشید. شالوده ما در هر کسب و عمل اینترنتی بهتر میباشد که وب سایت اینترنتی باشد و کانال‌های اجتماعی شایسته ترین کامل کننده برای پرورش آن خواهند بود. شما هنگامی در کسب و عمل اینترنتی خویش از عکس‌های فن‌ای به کار گیری می کنید تاثیر متقابل آن را در کانال‌های اجتماعی خویش نیز خواهید روءیت کرد. اینستاگرام و تلگرام امروزه از دوست داستنی‌ترین کانال‌های اجتماعی دربین یوزرها وب میباشد و عمل اثرگذار در آن نیز سهل وآسان وجود ندارد و نیاز به یک گروه داراست. بهتر میباشد که مطلقا برای کسب و عمل نو خویش از اینستاگرام و تلگرام به کارگیری فرمائید و به کانال‌های اجتماعی که هنوز آنقدر دوست داستنی نشده‌اند مانند لینکداین نیز وارد گردید و عمل نمائید.

مقالات و اخبار تخصصی سئو...
ما را در سایت مقالات و اخبار تخصصی سئو دنبال می کنید

نویسنده : مهشید بازدید : 298 تاريخ : چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت: 15:28

فناوری تعاملی (مانند هوش مصنوعی)بازاریابی موبایلبهینه سازی موتور جستجو (SEO)بازاریابی موتور جستجو (SEM)رسانه های اجتماعیتجارت الکترونیکبازاریابی ایمیلیاتوماسیون بازاریابیمدیریت محتوا و درمانتوسعه وبطراحی وب سایتنسخه نویسی و ویرایشتجزیه و تحلیلاستراتژی تجارت / بازاریابیاین ایده خوبی است که در مورد آموزش حداقل در یک یا دو حوزه تخصصی فکر کنید ، مگر اینکه شما مدیریت داشته باشید ، در این صورت لازم است که کاملاً درباره همه آنها بدانید.
چه مهارت هایی در تقاضا وجود دارد؟اقتصاد دیجیتال در هر گوشه زندگی ما جاسازی شده است ، و قطعاً به جایی نمی رود.

دیجیتال مارکتینگ در مشهد
اکنون بر خلاف بازاریابی سنتی ، بودجه محکمی وارد بازار دیجیتال می شود. 93٪ از فعالیت های آنلاین با موتور جستجو شروع می شود ، و ادامه کارآیی سئو به عنوان یک استراتژی برتر بازاریابی را تضمین می کند در حالی که حدود 80٪ از آمریکایی ها حداقل یک بار در ماه خرید آنلاین انجام می دهند. هرکسی که در مورد شروع یا رهبری یک تجارت فکر می کند ، برای تبدیل مشتری باید درک اساسی از بازاریابی دیجیتال داشته باشد.
فضای زیادی برای افرادی وجود دارد که به دنبال ورود به دنیای بازاریابی دیجیتال و مشاغل مرتبط هستند. طبق گفته Smart Insights ، برخی از بیشترین تقاضای مهارت برای سال 2017 تبلیغات دیجیتالی ، تولید محتوا ، استراتژی محتوا و رسانه های اجتماعی بوده است که این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که به سمت خلاق ، اجتماعی و شغلی پایان طیف متمایل می شوند.
برای کسانی که از لحاظ فنی بیشتر مورد توجه هستند ، هنوز تقاضا و درآمد بسیار بالایی برای کسانی که در فن آوری هایی مانند SEO و SEM تخصص دارند ، وجود دارد ، زیرا این همان چیزی است که می تواند پایه و اساس آنچه سودآوری در هر تجارت ایجاد می کند ، باشد.
بازاریابی محتوا به ترافیک متکی است و هرکسی که از تکنیکال فنی برای تجزیه و تحلیل این الگوها استفاده کند ، یک دارایی ارزشمند خواهد بود ، به خصوص که این نوع مشاغل با ظهور هوش مصنوعی پیچیده تر می شوند.
چرا شغلی در بازاریابی دیجیتال انتخاب می کنید؟بازاریابی دیجیتال شغلی است که فضای کافی برای تکنسین ها ، خلاقان و افراد تجاری دارد. راه های زیادی وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید. بهتر است که روی یک یا دو کارهایی که انجام می دهید تمرکز کنید ، پس همیشه می توانید از آنجا بیشتر بیاموزید. اگر پیشینه تجاری یا ارتباطی دارید ، ممکن است بخواهید مدیریت را در نظر بگیرید.
این زمینه ای است که همیشه درحال تغییر و جذاب است؛ همیشه چیز جدیدی برای یادگیری وجود دارد و اگر در یک آژانس کار می کنید ، همیشه با مشتری های مختلف کار خواهید کرد ، این بدان معنی است که احتمالاً هرگز حوصله خود را ندارید.
گذشته از این ، در اینجا چند دلیل دیگر برای در نظر گرفتن این حرفه وجود دارد.
یک مهارت مهارت های دیجیتال وجود دارد: تقاضای فزاینده ای برای افراد دارای مهارت های دیجیتالی وجود دارد ، به ویژه برای افرادی که در براکت با درآمد متوسط ​​، به ویژه مهارت های نرم قرار دارند ، و طبق این مطالعه ، بیشترین تلفظ در ایالات متحده است. بنابراین ، رعایت آموزش های مداوم در این زمینه ، حتی اگر شما یک فن آوری کامل فن آوری نیستید ، چیز خوبی است که بتوانید در آینده قابل پیش بینی هزینه کنید.
تطبیق پذیری: اگر مسیر شغلی یا تخصص خاصی را در این زمینه انتخاب می کنید و تصمیم می گیرید بعداً محور شوید ، به منظور ایجاد تغییر نیاز به آموزش کمی احتیاج دارید. به این معنا ، شما می توانید در حالی که هنوز مهارتهای جدید را یاد می گیرید ، بر مهارتهای موجود بنا کنید ، اما همچنان در همان زمینه بمانید. در اینجا ، و فرصت های یادگیری مداوم ، انتخاب های زیادی وجود دارد که مهارت های مختلف به روش های مختلف در کنار هم قرار می گیرند.
صنعت همیشه در حال پیشرفت است: با پیشرفت و تغییر صنعت ، همیشه یک چیز جدید و جالب برای یادگیری وجود دارد ، و می توانید دنبال کنید و یاد بگیرید ، آیا شما در این ابتکارات پیشتاز هستید یا خیر. از آنجا که انواع مختلفی از متخصصان در یک آژانس خاص مشغول به کار خواهند بود ، شما به احتمال زیاد در کنار متخصصان با پیشینه های مختلفی کار خواهید کرد ، برای اینکه همه افراد برای ساختن استراتژی های بازاریابی گرد هم بیایند.
درآمد: هنگامی که شغل مورد تقاضا است ، این بدان معنی است که فرصت بیشتری برای مذاکره در مورد پاداش اعم از اینکه در خانه کار می کنید یا به عنوان یک مترجم آزاد وجود دارد. تا زمانی که کار خود را از طریق فرآیند جستجوی شغل "نشان دهید" ، می توانید تجربیاتی که کسب می کنید بالاتر و بالاتر پیشنهاد دهید. طبق گفته گروه خلاق ، نویسندگان محتوا در اوایل کار خود احتمالاً با دستمزد حداقل 45 هزار دلار شروع می کنند و یک متخصص جدید سئو احتمالاً برای شروع حدود 50 هزار دلار درآمد دارد.
Be Creative: نه تنها فرصت های كافی برای خلاقیت وجود دارد كه كار خود را در زمینه نوشتن ، طراحی و حتی تولید فیلم و صوتی انجام دهند ، همچنین فضای كافی برای خلاقیت روزانه به معنای كلی وجود دارد. همیشه باید به راه های جدیدی برای بازاریابی محصولات ، حل مشکلات و جذب مخاطبان فکر کنید.
با سرعت خود تمرین کنید: اکنون می توانید کار خود را روی ساخت این حرفه خاص شروع کنید ، از راحتی در خانه خود ، و این کار را انجام دهید. دوره های آنلاین را بگذرانید ، وبلاگ یا وب سایت بسازید ، در رسانه های اجتماعی خود کار کنید ، کارهای داوطلبانه یا کار خود را به صورت رایگان انجام دهید ، و از آسایش خانه خود در راه ساختن یک سبد عالی هستید. برای بیشتر تخصص ها ، دیگر نیازی به صرف هزاران ساعت و عروسک نیست

مقالات و اخبار تخصصی سئو...
ما را در سایت مقالات و اخبار تخصصی سئو دنبال می کنید

نویسنده : مهشید بازدید : 298 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1398 ساعت: 15:58

قوانین بازاریابی محتوا عناصری هستند که مرز تولید محتوا و بازاریابی محتوا را تعیین می کنند. برای خیلی ها سوال اینجاست که تفاوت بین بازاریابی محتوا و تولید محتوا چیست؟ با مطالعه این مقاله ، تفاوت این دو را درک خواهید کرد و همچنین با مهمترین قوانین بازاریابی محتوا آشنا می شوید.قبل از شروع بازاریابی محتوا ، خود را با دو موضوع شخصیت مشتری و سفر مشتری آشنا کنید و سعی کنید سفر مشتری و شخصیت مشتری را در تجارت خود شناسایی کنید. اطلاعاتی راجع به مشتری خود (از لحظه نیاز تا لحظه خرید) در سفر خود بدانید. شما باید تمام اطلاعات مورد نیاز را به بهترین شکل ممکن تهیه کنید. هیچ گونه سؤال یا ابهام نباید بدون جواب باقی بماند (پاسخ ، محتوایی است که ارائه می دهد). به عنوان مثال ، اگر شما یک ارائه دهنده خدمات اینترنتی هستید ، به جای اینکه نگران تهیه بسته ها و قیمت فروش باشید ، باید نیازهای مشتری را بدانید. پهنای باند چیست؟ WiMAX بهتر است یا ADSL؟ تفاوت بین WiMAX و TD-LTE چیست؟ مراحل خرید برخی از انواع خدمات اینترنتی چگونه است؟ پیکربندی آموزش مودم. خطاهای متداول اتصال به اینترنت و راه های حل آنها. اگر یک فروشنده خدمات Asiatek هستید و می دانید که Asiatek در آن مرکز ارتباطات خدمات ضعیفی دارد ، حتی اگر به نفع شما نباشد ، آن را روشن کنید.با توضیحات بالا متوجه می شوید که جوهر بازاریابی محتوا مبتنی بر اعتماد صادقانه و اصیل مشتری است. نتیجه بازاریابی محتوا این است که مشتری قبل از ملاقات با وی به عنوان یک فروشنده ، به شما به عنوان مشاور اعتماد دارد. اکنون ، هر بار که نیاز به خرید محصولات مشابه دارید ، اولین منبع اطلاعات شما وب سایت یا شبکه اجتماعی و وبلاگ شما است.
اکنون می بینید که تولید محتوا نمی تواند بازاریابی محتوا باشد. بازاریابی محتوا نیاز به دانش و تسلط شما در زمینه فعالیت شما و البته صداقت دارد. اگر این خصوصیات را نداشته باشید ، نمی توانید بازاریابی با محتوای خوب ارائه دهید. وقتی می خواهم یک تیم بازاریابی محتوا را برای یک برند یا سازمان هدایت کنم ، به شما اطمینان می دهم که تیم محتوای ما به زودی بهتر از هر یک از ارائه دهندگان درون سازمان شما برای پاسخگویی و ارائه اطلاعات به مشتریان و ماه اول بهتر خواهند بود ، ما دائماً در حال تحقیق هستیم. و کسب دانش در کلاس برای دستیابی به دانش کافی و انتقال تجربیات.

دیجیتال مارکتینگ در مشهد
بنابراین به یاد داشته باشید که مهمترین عوامل موفقیت طولانی مدت در بازاریابی محتوا عبارتند از:
دانش و دانش کافی است- صداقت و ارائه كامل اطلاعات به عموم.- استفاده از کانالهای مختلف برای انتشار مطالب آماده شدهاز بازاریابی مستقیم و فروش تبلیغات در هنگام بازاریابی محتوا خودداری کنید.

مقالات و اخبار تخصصی سئو...
ما را در سایت مقالات و اخبار تخصصی سئو دنبال می کنید

نویسنده : مهشید بازدید : 246 تاريخ : دوشنبه 25 آذر 1398 ساعت: 14:08

بازاریابی دیجیتال. فقط یکی دیگر از این کلمات کلیدی جدید و فانتزی که باید در جلسات هوشمند به نظر بیایید یا این معامله واقعی است؟

شاید یک سوال بهتر این باشد: بازاریابی دیجیتال چیست؟

این راهنمای بازاریابی دیجیتال به شما نشان می دهد چه چیزی است.

برای اولین بار به عنوان یک اصطلاح در اوایل 2000s محبوبیت ، بازاریابی دیجیتال در واقع بسیار طولانی تر است.

مانند ، راه دیگر. در مورد 100 سال بیشتر ، دقیق بودن.

این عکس از اولین بازاریاب دیجیتال در تاریخ است:

gulielmo marconi
(منبع تصویر: ویکی پدیا)

نام او: گوگللیمو مارکونی.

چی؟ مارکونی؟

آره. در سال 1896 او اولین انسانی بود که "انتقال عمومی سیگنالهای بی سیم" را نشان داد.

این شخص رادیو را اختراع کرد.

اندکی پس از تظاهرات کوچک وی در انگلستان ، سیگنالهای مورس به آبهای آزاد منتقل شدند.

و در حالی که 10 سال دیگر طول خواهد کشید تا رادیو به عموم مردم برسد ، مطمئناً سازندگان طولی نکشیدند که بدانند می توانند از آن برای فروش کالاها استفاده کنند.

اولین پخش زنده از یک اجرای اپرا در Met بود و حدس بزنید که مردم بعد از آن چه کاری انجام دادند؟

آنها بلیط نمایش نشان داده اند!

استراتژی بازاریابی دیجیتال متولد شد.

شرط می بندم شما تعجب کرده اید من به هیچ وجه تلفن های هوشمند ، برنامه ها ، تبلیغات فیس بوک یا وبلاگ ها را ذکر نکردم.

این به این دلیل است که بازاریابی دیجیتال هیچ ارتباطی با اینترنت ندارد.

تعریف
اگر می دانید بازاریابی دیجیتال چیست ... این تبلیغ از طریق کانال های دیجیتال تحویل می شود. کانال هایی مانند رسانه های اجتماعی ، برنامه های تلفن همراه ، ایمیل ، برنامه های وب ، موتورهای جستجو ، وب سایت ها یا هر کانال دیجیتال جدید.

یا نسخه ساده تر…

بازاریابی دیجیتال به هر شکلی از محصولات یا خدمات بازاریابی است که شامل دستگاه های الکترونیکی می شود.

به همین دلیل است که دهها سال است که وجود دارد (زیرا الکترونیک وجود دارد) و به همین دلیل ارتباطی با بازاریابی محتوا ، تبلیغات Google ، رسانه های اجتماعی یا بازاریابی ندارد.

بازاریابی دیجیتال هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین قابل انجام است.

و هر دو نوع برای یک استراتژی بازاریابی دیجیتالی کاملاً گرد اهمیت دارند.

چرا بازاریابی دیجیتال اهمیت دارد
بیلبوردها را به خاطر دارید؟

انجام میدهم.

من به عنوان یک کودک خردسال در کالیفرنیا ، تجربیات من از صندلی عقب اتومبیل ما عمدتا بین: "مامان ، کی هستیم؟" و "اوه ، نگاه کنید ، مک دونالد ، آیا می توانیم بریم؟" ، هر زمان که یکی از آن 10 بیلبورد پا باشد. در کنار جاده ظاهر شد.

در حال رشد با والدین هندی ، جواب هر دو مورد ، بیشتر اوقات ، یکسان است: "هنوز".

بعضی اوقات ، مارک های بزرگ حتی جنگ بیلبورد را شروع می کنند ، مانند این بین آئودی و BMW ، که خنده کمی به آن وارد شدند:

متعلق به
(منبع تصویر: وبلاگ BMW)

در سال 2015 ، یک تن از مشتریان من هنوز صدها میلیون دلار برای تبلیغات در بیلبورد خرج کردند.

متأسفانه یا خوشبختانه ، مرده است.

فقط به این روش فکر کنید ، گوگل و فیس بوک از هر شرکت رسانه ای سنتی درآمد بیشتری کسب می کنند زیرا آنها بیشتر بر روی چشم های چشم کنترل می کنند. به همین دلیل بازاریابی دیجیتال اهمیت دارد ، این همان جایی است که توجه به آن توجه می شود.
دلیل مرگ بیلبوردهای تبلیغاتی ، مانند تصاویر بالا ، کاملاً در یک تصویر واحد از ولوو نشان داده شده است.

زیرا ، رک و پوست کنده ، آینده رانندگی چنین خواهد بود:

ولوو
(منبع تصویر: دالونت)

هیچ مسافری تنها وقت خود را صرف دیدن جاده نمی کند.

به من لطف کن ، دفعه بعد که رانندگی می کنی و به دوست خود سوار می شوی ، در صندلی مسافر نگاهی بیندازید.

فقط برای یک ثانیه

حتی اکنون ، احتمالاً آنها به دنبال تلفن خود هستند.

هک ، در دنیایی که 9٪ از کل رانندگان به یک طریق یا تلفن دیگری (پیامک یا تماس) تلفنی هستند ، در هر لحظه در طول ساعات روز ، چگونه می توانیم فکر کنیم بیلبوردها آینده ای دارند؟

اگر حتی راننده دیگر به جاده نگاه نکند ، چه کسی قرار است آن تبلیغات را ببیند؟

و این حتی به فکر اتومبیل های رانندگی نیست ، که اپل و Google هم روی آنها کار می کنند (می دانید که این اتفاق خواهد افتاد).

الون ماسک پیشنهاد می کند که آنها در اینجا حدود سال 2020 باشند. این تنها چند سال است.

این بدان معناست که شما وقت زیادی برای درک این مطالب بازاریابی دیجیتال ندارید قبل از اینکه بتوانید چاپخانه مدرسه قدیمی خود را خاموش کرده و فروشگاه را تعطیل کنید.

سهم افرادی که وقت بیشتری را با استفاده از وسایل الکترونیکی می گذرانند ، فقط از اینجا بالا می رود.

در حالی که آمریکایی ها 11+ ساعت در دستگاه های الکترونیکی می گذرانند ، هر روز چیزهای زیادی باقی نمی ماند. یعنی تا زمانی که تمام وقت خود را در دنیای دیجیتال بگذرانیم.

و با اینکه بله ، بازاریابی آنلاین به همین دلیل است که افراد 25 ساله اکنون می توانند در اتاق نشیمن خود بنشینند و 2 میلیون دلار در سال برای بازی های ویدیویی کسب کنند ، بازاریابی آفلاین هنوز جای خود را دارد.

بیایید یک هلیکوپتر بگیریم و به اطراف خود دور بزنیم تا یک مرور کلی را بدست آوریم.

بررسی اجمالی
2 ستون اصلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی آنلاین و بازاریابی آفلاین است. این گفت ، از آنجا که من در مورد بازاریابی آنلاین در یک راهنمای جداگانه صحبت خواهم کرد ، فقط به خاطر کامل بودن فقط به مناطق مختلف بازاریابی آنلاین اشاره خواهم کرد.

دیجیتال مارکتینگ در مشهد

7 دسته بزرگ بازاریابی آنلاین عبارتند از:

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
بازاریابی موتور جستجو (SEM)
بازاریابی محتوا
بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)
تبلیغات پرداخت برای هر کلیک (PPC)
بازاریابی وابسته
بازاریابی ایمیلی
گشودن

مقالات و اخبار تخصصی سئو...
ما را در سایت مقالات و اخبار تخصصی سئو دنبال می کنید

نویسنده : مهشید بازدید : 290 تاريخ : يکشنبه 24 آذر 1398 ساعت: 15:05

با دسترسی به اینترنت امروزی ، آیا اگر به شما بگویم تعداد افرادی که هر روز به اینترنت می روند ، همچنان به شما ایمان می آورید؟

این است. در حقیقت ، طبق تحقیقات پیو ، استفاده از "ثابت" اینترنت در بین بزرگسالان تنها در سه سال گذشته 5٪ افزایش یافته است. و گرچه ما این را زیاد می گوییم ، نحوه خرید و خرید مردم در کنار آن تغییر کرده است - به این معنی که بازاریابی آفلاین به اندازه گذشته مؤثر نیست.

بازاریابی همیشه در ارتباط با مخاطبان شما در مکان مناسب و در زمان مناسب بوده است. امروز ، این بدان معناست که باید در جایی که قبلاً وقت خود را سپری می کنند ، با آنها ملاقات کنید: در اینترنت.

بازاریابی دیجیتال را وارد کنید - به عبارت دیگر ، هر نوع بازاریابی که بصورت آنلاین وجود دارد.
برای دانلود راهنمای رایگان ما در اصول بازاریابی دیجیتال اینجا را کلیک کنید.
در HubSpot ، ما در مورد بازاریابی داخلی به عنوان روشی واقعاً مؤثر برای جذب ، تعامل و خوشحال کردن مشتریان بصورت آنلاین صحبت می کنیم. اما ما هنوز در مورد بازاریابی دیجیتالی سؤالات بسیاری از مردم در سراسر جهان می گیریم. بنابراین ، ما تصمیم گرفتیم که به آنها پاسخ دهیم. برای پرش به هر سوال ، روی پیوندهای زیر کلیک کنید ، یا خواندن ادامه دهید تا ببینید چگونه امروزه بازاریابی دیجیتال انجام می شود.

بازاریابی دیجیتال چیست؟
چرا بازاریابی دیجیتال؟
نمونه بازاریابی دیجیتال
بازاریاب دیجیتال چه کاری انجام می دهد؟
بازاریابی ورودی در مقابل بازاریابی دیجیتال: کدام یک است؟
آیا بازاریابی دیجیتال برای همه مشاغل کار می کند؟
نقش بازاریابی دیجیتال برای یک شرکت چیست؟
چه نوع محتوای دیجیتالی باید ایجاد کنم؟
چه مدت طول می کشد تا نتایج حاصل از محتوای من مشاهده شود؟
آیا برای بازاریابی دیجیتال بودجه زیادی نیاز دارم؟
بازاریابی موبایل چگونه با استراتژی بازاریابی دیجیتال من مطابقت دارد؟
من آماده امتحان بازاریابی دیجیتال هستم. حالا چی؟
بنابراین ، امروز بازاریابی دیجیتال را چگونه تعریف می کنید؟

بازاریابی دیجیتال چیست؟
بازاریابی دیجیتال شامل کلیه تلاشهای بازاریابی است که از یک وسیله الکترونیکی یا اینترنت استفاده می کند. مشاغل برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده نگر ، از کانالهای دیجیتالی مانند موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و وب سایتهای دیگر بهره می گیرند.

یک بازاریاب فصلی ورودی ممکن است بگوید بازاریابی ورودی و بازاریابی دیجیتال تقریباً یکسان هستند ، اما تفاوت های جزئی وجود دارد. و مکالمات با بازاریابان و صاحبان مشاغل در ایالات متحده ، ایالات متحده ، آسیا ، استرالیا و نیوزیلند ، من در مورد چگونگی مشاهده این اختلافات کوچک در سراسر جهان چیزهای زیادی آموخته ام.

چرا بازاریابی دیجیتال؟
در حالی که بازاریابی سنتی ممکن است در تبلیغات چاپی ، ارتباط تلفنی یا بازاریابی فیزیکی وجود داشته باشد ، بازاریابی دیجیتال می تواند بصورت الکترونیکی و آنلاین رخ دهد. این بدان معنی است که تعدادی از فرصت های بی پایان برای مارک ها از جمله ایمیل ، فیلم ، رسانه های اجتماعی یا فرصت های بازاریابی مبتنی بر وب سایت وجود دارد.

از آنجا که بازاریابی دیجیتال گزینه ها و استراتژی های زیادی با آن دارد ، می توانید با بودجه مختلفی از انواع روشهای بازاریابی استفاده کنید. با استفاده از بازاریابی دیجیتال ، می توانید از ابزارهایی مانند داشبورد آنالیز نیز استفاده کنید تا موفقیت و ROI کمپین های خود را بیش از آنچه که ممکن است با یک محتوای تبلیغاتی سنتی - مثل بیلبورد یا تبلیغات چاپی - داشته باشید ، نظارت کنید.

چگونه یک تجارت بازاریابی دیجیتال را تعریف می کند؟
بازاریابی دیجیتال با استفاده از تاکتیک ها و کانال های دیجیتالی بی شمار برای ارتباط با مشتریان در جایی که بیشتر وقت خود را می گذرانند تعریف می شود: بصورت آنلاین. از خود وب سایت گرفته تا دارایی های تجاری مارک تجاری آنلاین - تبلیغات دیجیتالی ، بازاریابی ایمیل ، بروشور آنلاین و غیره - طیفی از تاکتیک ها وجود دارد که زیر چتر "بازاریابی دیجیتال" قرار دارد.

بهترین بازاریاب های دیجیتال تصویری روشنی از نحوه پشتیبانی هر کمپین بازاریابی دیجیتال از اهداف اصلی خود دارند. و بسته به اهداف استراتژی بازاریابی خود ، بازاریابان می توانند از طریق کانال های رایگان و پولی که در اختیارشان است از یک کمپین بزرگتر حمایت کنند.

به عنوان مثال ، یک بازاریاب محتوا می تواند مجموعه ای از پست های وبلاگ ایجاد کند که در ایجاد کتابهای الکترونیکی جدیدی که اخیراً ایجاد کرده است ، ایجاد شود. بازاریاب رسانه های اجتماعی این شرکت ممکن است به تبلیغ این پست های وبلاگ از طریق پست های پرداخت شده و ارگانیک در حساب های رسانه های اجتماعی این تجارت کمک کند. شاید بازاریاب ایمیل یک کمپین ایمیل ایجاد کند تا برای کسانی که کتاب الکترونیکی را دریافت می کنند اطلاعات بیشتری درباره این شرکت ارسال کند. ما در یک دقیقه بیشتر در مورد این بازاریاب های دیجیتال خاص صحبت خواهیم کرد.

نمونه بازاریابی دیجیتال
بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
بازاریابی محتوا
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
پرداخت هر کلیک (PPC)
بازاریابی وابسته
تبلیغات بومی
اتوماسیون بازاریابی
بازاریابی ایمیلی
روابط عمومی PR
بازاریابی ورودی
در اینجا سریع به برخی از رایج ترین تاکتیک های بازاریابی دیجیتال و کانال های درگیر در هر یک می پردازیم.

دیجیتال مارکتینگ در مشهد

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
این فرایند بهینه سازی وب سایت شما برای "رتبه" بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو است ، در نتیجه میزان ترافیک ارگانیک (یا رایگان) وب سایت شما افزایش می یابد. کانال هایی که از SEO بهره می برند شامل وب سایت ها ، وبلاگ ها و اینفوگرافیک ها هستند.

به منظور ایجاد ترافیک واجد شرایط به وب سایت شما ، چندین روش برای نزدیک شدن به سئو وجود دارد. این من

مقالات و اخبار تخصصی سئو...
ما را در سایت مقالات و اخبار تخصصی سئو دنبال می کنید

نویسنده : مهشید بازدید : 267 تاريخ : شنبه 23 آذر 1398 ساعت: 12:56

دیجیتال مارکتینگ در مشهد

راهکارهای دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگکالا و محصولات و خدمات شما در فضای مجازی به خودی خود فروش نمی روند بلکه باید به طور حرفه ای و با استراتژی های قوی بازاریابی شده و به شکلی مقبول در اختیار مخاطبان قرار گیرد. مشتریان شما برندی را می‌خواهند که به آن باور داشته باشند. . برای رسیدن به چنین نقطه‌ای، با بازاریابی دیجیتال فرصت‌ها و راه‌کارهای متنوعی در دسترس شماست. کافی است دست به کار شوید...
تبلیغبهینه سازی وببهینه سازی وب (سئو)یکی از ابزارهای بازاریابی اینترنتی موتور های جستجو (Search Engine Marketing) می باشد. سئو می تواند فروش شما را چندین برابر کند و به کسب و کار شما رونق بخشد
شبکه های اجتماعیشبکه های اجتماعیشبکه های اجتماعی نه تنها در فروش شما تاثیر بسزایی خواهند داشت، بلکه نام و برند کسب و کار شما را در دهانها خواهند انداخت و موجب رونق آن خواهند شد.
ایمیل مارکتینگایمیل مارکتینگبرای ارتباط بهتر، قوی تر و مستقیم با مشتریان و مخاطبان کسب و کار خود، یکی از بهترین ابزارها، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی تخصصی است.
تحلیل آمار وب سایتتحلیل آمار وب سایتامروزه سایت ها همگی آمار و ارقام خود را به رخ یکدیگر می کشند اما آیا می دانید که همین آمار و ارقام در صورتیکه تحلیل شوند، می توانند به توسعه کسب و کار شما کمک کنند؟
تامین محتواتامین محتوامحتوای یک وب سایت از طراحی گرافیکی و ظاهر آن وب سایت مهم تر است. اینکه چه محتوایی را با چه ترتیبی به مخاطبان خود تحویل می دهید می تواند یک چالش باشد
مدیریت شهرت آنلاینمدیریت شهرت آنلاینکسب و کار شما در فضای مجازی می تواند بسیار معروف باشد اما این معروفیت از چه راهی کسب شده است؟ ما در گرین وب مشاوره مدیریت شهرت و اعتبار آنلاین را می دهیم.
مشاوره با ماشما می توانید روی خدمات مشاوره ای گرین وب حساب کنید، ما می توانیم با توجه به بودجه و اهداف سازمان شما، نزدیک ترین مسیر را برای کسب و کار هوشمند شما تدوین نماییم.

 

دیجیتال مارکتینگ در مشهد

مقالات و اخبار تخصصی سئو...
ما را در سایت مقالات و اخبار تخصصی سئو دنبال می کنید

نویسنده : مهشید بازدید : 295 تاريخ : پنجشنبه 21 آذر 1398 ساعت: 13:05

دیجیتال مارکتینگ در مشهد

کلاس فراگیری دیجیتال مارکتینگ در مشهد

دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ از مباحث کارکشته دنیای فروش و بازاریابی تولید ها میباشد و ما افتخار این را داریم که در مشهد در خدمتم شما دوستان عزیز باشیم.سوله تخصصی بازاریابی محتوابا آشنایی مخاطبینتان میتوانید محتویاتی ساخت فرمائید که برای آن‌ها خوشایند و موءثر باشد. در سبک های گوناگون ایجاد محتوا (عکس، متن، ویدیو، صوت) میبایست استاندارد های اول را در پباده سازی و ایجاد آنان رعایت فرمائید و برای ساخت تنوع و هجران از محتوای یکنواخت و تکراری از همه شیوه های ساخت محتوا نیز استعمال نمائید. – تاکتیک که هرکدام از این بخشها ۲ – ساخت ۱ محتوا نویسی در واقع از دو بخش اصلی و جدانشدنی درست شده : دارنده مباحث تخصصی و فنی میباشد که با رعایت هرکدام از آنها می قدرت محتوایی گرانبها، کارآمد و انحصاری نیز ساخت کرد.سرفصل های زمان:شناخت با مفاهیم اساسی بازاریابی محتواآشنایی با تکنیک های seo در محتواشناسی اشکال محتوا و استاندارد های آنشیوه نوشته ی علمی نویسیمعرفی تکنیک های فروش اینترنتی و اثر بازاریابی محتواچطور در کوتاه ترین زمانه محتوای باکیفیت بسازیم؟اصول اساسی نسخه برداری رایتینگچگالی عبارات کلیدیچطور محتوای تنظیم گردیده را به صدر حاصل گوگل برسانیم؟بازاریابی پارتیزانی محتوا محوربهینه سازی نرخ تبدیل محتواتکنیک انتشار ویروسی محتواطراحی نمایش ایجاد محتوادر انتها این زمان شما کار کشته خواهید بود نمایش ساخت محتوا پباده سازی کرده و با استاندارد های جهانی  محتوای نمایش گردیده را ساخت فرمایید.دیجیتال مارکتینگ در مشهدکارخانه تخصصی بازاریابی کانال های اجتماعیشبکه های اجتماعی در سالیان قبلی بسط اکثری یافته اند و مقام محبوبی میان اشخاص جامعه، مخصوصا یوزرها دستگاه های دیجیتال هوشمند مانند تلفن های هوشمند پیدا نموده است. فعلا حضور کسب و امور در فضای شبکه های مردمی و ارائه داده ها اثرگذار در موضوع عمل یشان برای جذب مخاطب و تعامل با آنها و تبدیل این اشخاص به مشتری دارای اهمیت میباشد.سرفصل های کارخانهمفاهیم سوشال مدیا ، سوشال نتورک و مسنجر هاتعریف هر مورد و بیان تفاوت مسنجر ها با سوشال نتورکسوشال نتورک مارکتینگ چه چیزی است؟انگیزه خویش را از حضور در شبکه های مردمی مشخص و معلوم فرمائید.کانال اجتماعی مدنظرتان را گزینش فرمایید؛ فیسبوک، اینستاگرام و …seo رسانه های اجتماعی ( Social Media Optimization )مخاطب و رازهای جذب و مراقبت آنروش های گوناگون تبلیغات در کانال های اجتماعیطراحی نمایش بازاریابی کانال های اجتماعیدر انتها این عصر شما توانا خواهید بود نمایش مدیر و بازاریابی شبکه‌های‌مردمی پباده سازی کرده و با  استاندارد های جهانی در شبکه‌های‌عمومی عمل فرمایید و به رویش مارک و کسب و فعالیت خویش به طور ماهر بپردازید.

دیجیتال مارکتینگ در مشهد

مقالات و اخبار تخصصی سئو...
ما را در سایت مقالات و اخبار تخصصی سئو دنبال می کنید

نویسنده : مهشید بازدید : 357 تاريخ : يکشنبه 17 آذر 1398 ساعت: 16:46

دیجیتال مارکتینگ در مشهد

راهکارهای دیجیتال مارکتینگدیجیتال مارکتینگ جنس و تولیدات و سرویس ها شما در فضای مجازی به خودی خویش فروش نمی فرآیند بلکه می بایست به صورت ماهر و با استراتژی های کارکشته بازاریابی گردیده و به شکلی مورد قبول در مشت مخاطبان قرار گیرد. مشتریان شما برندی را میخواهند که به آن اعتقاد و باور داشته باشند. . چهت نیل به چنین نقطه‌ای، با بازاریابی دیجیتال مجال‌ها و خط مش‌شغل های متنوعی در دسترس شماست. کافی میباشد دست به عمل گردید...
تبلیغseo اینترنتseo اینترنت (بهینه سازی)یکی ابزارهای بازاریابی اینترنتی موتور های کاوش (Search Engine Marketing) می‌باشد. seo قادر است فروش شمارا یک سری برابر نماید و به کسب و عمل شما رونق بخشد
شبکه‌های‌اجتماعیشبکه‌های‌اجتماعیشبکه‌های‌اجتماعی خیر فقط در فروش شما تاثیر بسزایی خواهند داشت، بلکه اسم و مارک کسب و فعالیت شمارا در دهانها خواهند انداخت و موجب رونق آن خواهند شد.
آدرس اینترنتی مارکتینگنشانی اینترنتی مارکتینگبرای رابطه بهتر، حاذق خیس و بی واسطه با مشتریان و مخاطبان کسب و فعالیت خویش، یکی‌از شایسته ترین ابزارها، آدرس اینترنتی مارکتینگ یا این که بازاریابی ایمیلی تخصصی میباشد.
چک آمار سایتمحاسبه آمار وبسایتامروزه تارنما ها تمامی آمار و ارقام خویش را به صورت یکدیگر میکشند ولی آیا می‌دانید که همین آمار و ارقام در صورتی‌که بررسی شوند، می‌توانند به بسط کسب و فعالیت شما یاری نمایند؟
تامین محتواتامین محتوامحتوای یک وبسایت از پباده سازی گرافیکی و ظواهر آن سایت مهم خیس میباشد. اینکه چه محتوایی را با چه ترتیبی به مخاطبان خویش تحویل می دهید می‌تواند یک بحران باشد
مدیر آوازه آنلاینمدیر آوازه آنلاینکسب و عمل شما در فضای مجازی می‌تواند بسیار مشهور باشد ولی این معروفیت از چه راهی کسب شده‌است؟ ما در گرین اینترنت مشورت رئیس آوازه و اعتبار آنلاین را می‌دهیم.

مقالات و اخبار تخصصی سئو...
ما را در سایت مقالات و اخبار تخصصی سئو دنبال می کنید

نویسنده : مهشید بازدید : 330 تاريخ : شنبه 16 آذر 1398 ساعت: 17:23